2017-10-25 10:27:25
Nauka perfekcyjnej obsługi klienta jest bardzo ważna, ponieważ w ten sposób można zyskać uznanie klientów na szeroką skalę. Przede wszystkim przydatne mogą okazać się w tej sytuacji szkolenia z zakresu obsługi klienta, które prowadzone są przez doświadczone osoby, zajmujące się tym od wielu lat.
2014-07-31 11:57:34
Umiejętność rekrutacji odpowiednich pracowników na stanowiska to cecha niezwykle ważna i cenna. Pozwala zaoszczędzić firmie czas i pieniądze. Nie trzeba się z nią urodzić – szkolenia i wypracowane przez lata procedury postępowania pozwalają wyselekcjonować najlepszych kandydatów.
2012-07-18 12:41:45
Od pewnego czasu pracujesz w firmie handlowej i masz doskonałe efekty? Myślisz sobie, że teraz już możesz trochę odpuścić. Uważaj, bo szef szybko dostrzeże, że obrosłeś w piórka!
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.